Login

Signup

Posted By

Bol malzemos olan ülke!

Ocak 14, 2016 | 19 Comments

Uyarı: Bu yazı ağır eleştiri ve öz eleştiri içerir.

turkiye-haritasi-pizza

Dilim dilim bol malzemos pizza gibiyiz. Herkes pizzadan dilimini alıp gidiyor.

Ne de olsa pizza daha modern, pasta neymiş!

Geçmiş tarihli bol malzemos kampanya listesinde şunlar var.

Somalı pizza,

Gezili pizza,

Dilek Doğan’lı, Berkin Elvan’lı, Ali İsmail Korkmaz’lı…

Şu sıralar ise Beyaz’lı pizza kampanyası çok popüler iken bir anda Sultanahmet pizzası ve Çınar pizzası çıktı. Sur pizzası zaten bir aydır tercih edildiğinden dolayı artık alışıldı.

Köşe yazarları, mizah dergileri, haber kanalları. İşte bunların hepsine malzeme…

Prim yaptığımız malzemeler, insanlık dışı eylemler!

Malzemeyi, güzel ya da özel anlat o zamanda gelsin beğeniler, takipler!

Baksanıza yukarıya, bu yazı bile hayatını kaybetmiş insanları bol malzemos yapmış!

Ne de olsa kapitalizm ve popülerlik sürekli yenilenmek isterdi.

Tüketim çılgınlığı, insani olayları bile hızla tüketir hale getirdi.

Bin değil, milyonlarca özür bile onları geri getirmezdi.

Lütfen söylesene, insanlık bir gün, geri gelecek miydi?

Memleketimin tespit uzmanı kesilen insanları!

Memleketimin tespit uzmanı kesilen insanları! Uykusuz dergisinden.

Beyaz'a kapakta, beyaz bayrak kapağı yapan Leman dergisinden.

Beyaz’a kapakta, beyaz bayrak kapağı yapan Leman dergisinden.

Comments (19)
Cevapla

Mineda Ocak 14, 2016 at 11:53 pm

Kesinlikle haklisin..! Çok güzel anlatılmış.

Cevapla

Sarya Ocak 15, 2016 at 12:13 am

Yok boyle tespit, ornek. Çok cok çok doğru

Cevapla

Ercan sert Ocak 15, 2016 at 12:27 am

Anlayabilene çok güzel bir yazı olmuş. Bu ülkede bu kadar vurdum duymaz benim ırkıma birşey olmasın gerisinin hepsi yansım kül olsun mantığında olduğu için daha çok malzemoslar çıkar daha çok lunaticim paylaşımlar yapar !! Hani hümanist bizdik ??

Cevapla

Lunaticim Ocak 17, 2016 at 5:00 am

Acılı malzemeler içeren paylaşımlar yapmamak dileği ile…

Cevapla

AVŞAR Ocak 15, 2016 at 1:08 am

bütün hayatım boyunca okuduğum en çok anlam yüklenen bir yazı,blogg..

Cevapla

Lunaticim Ocak 17, 2016 at 5:00 am

Teşekkürler, daha anlamlılarını okutmak dileği ile.

Cevapla

İbrahim Ocak 15, 2016 at 1:34 am

Apooooo abiiii nabıyorsun ya

Cevapla

Sedat Ocak 15, 2016 at 1:37 am

Afiyet olsun Türkiye !

Cevapla

Lunaticim Ocak 17, 2016 at 4:59 am

Sodasız hazmediyoruz tüm malzemeleri! Ama kesinlikle, en kısa ve öz söylenebilecek yorum olmuş. Tebrikler 🙂

Cevapla

harun Ocak 15, 2016 at 2:20 am

Yayınlarını takip ediorm yakinda skypedn Katılım sagliycagim yalniz bizdeki malzemoslarin yaptığı gibi dogudaki olumleri kulak ardi ederken profilleri avrupa asiklari gibi fransada patlama olduğu zaman pray for paris yapan dalkavuklar neden pray for sultanahmet yada pray for çınar yapmiorlar?

Cevapla

Lunaticim Ocak 17, 2016 at 4:58 am

İnsanların 2. ya da 3. lig takımlarını tutmayıp, popüler olanları tutması ile aynı sebepten olabilir bir çoğu 🙂

Cevapla

abidin ergül Ocak 15, 2016 at 2:28 am

malzemenin hiçbirzaman bitmiyeceği topraklar üzerindeyiz inan ki bir hafta sonra bakmışsın ki çok farklı şeyler konuşup çok farklı malzemeleri harmanlıyo olucaz sevgilerle

Cevapla

Lunaticim Ocak 17, 2016 at 4:56 am

Çünkü bknz:

“Ne de olsa kapitalizm ve popülerlik sürekli yenilenmek isterdi.

Tüketim çılgınlığı, insani olayları bile hızla tüketir hale getirdi.”

Cevapla

Mrbilir Ocak 15, 2016 at 5:23 am

Hayata şöyle uzaktan bakıldığında komik aslında bütün bu herşey. Bu zamana kadar milyarlarca insan doğmuş ve ölmüş. Eeeee? Nedir bizim derdimiz ? Bütün bu bol malzemoslu pizza zaten biz değil miyiz ? Biz zaten bu kadar çeşitlilik içerdiğimiz için güzel değil miyiz ? Herkes pizzadan neyi nasıl koparsam yerine , bu pizzayı sevdiklerimizle paylaşıp beraber doymanın hazzını tattığımız zaman insanlık geri gelir sanki . Gelir mi ki ? Gelmez mi ? Yok ya gelir gelir. Gelmeye de bilir 🙂

Cevapla

Lunaticim Ocak 17, 2016 at 4:55 am

Betimlemelerime güzel betimlemelerle eşik etmişsin 🙂 İşte lezzetli bir etkileşim…

Cevapla

Mito Ocak 15, 2016 at 10:59 am

Baskan

Cevapla

RIDVAN Ocak 15, 2016 at 6:41 pm

Prim yaptığımız malzemeler, insanlık dışı eylemler! DERKEN BİRAZ DAHA AÇILIMINI YAPARMISIN..

Cevapla

Srknsrtkya Ocak 18, 2016 at 12:43 pm

Daha ne pizzalar çıkıcak neler göreceğiz tespitin gerçekten güzel abi nokta atışı yapmışsın resmen ne yazık ki ülkemizde durum bu ve git gide batıyoruz bakalım ülke daha ne kadar dayanabilecek bunlara daha ne kadar kaldırabilecek kırılma noktası neresi olacak gerçekten merak ettiğim sorular bunlar

Cevapla

Fzr2010 Şubat 1, 2016 at 9:01 pm

Bol malzemoslu pizzanın sunumuda şip şak. Pizza yanıp malzemeler boşa gittiğinde tabiki de farklı bir bol malzemoslu pizzanız binbir şekilde sunuma hazır. Önemli olan bize sunulan pizzayı çözümlemek değil, tarhana çorbası yapabilmekte.